Wednesday 20 July 2011

siri 1: kelahiran seorang manusia (pengenalan)

wah! miss ni pengikut tegar beberapa blog yang suka buat entry siri-siri nih. so semalam setelah berhibernate miss rasa miss pon macam nak buat entry siri-siri disamping entry mengarut yang akan dicarut kemudian hari. hek hek hek.

sebelum miss proceed dengan projek siri-siri miss ni, nak la jugak miss kongsi dengan hampa semua tajuk dia kan? alkisah tajuknya KELAHIRAN SEORANG MANUSIA.

tajuk ni miss pilih sebab miss sedar senang kita nak lahirkan orang, tapi susah untuk lahirkan manusia. bukan maksud miss buat ehem ehem then keluarlah seorang orang. TIDAK SAMA SEKALI!
maksudnya nak mendidik seseorang tu menjadi manusia. ingat sengang ke ha?!

dah malas nak membebel, miss nak pergi lukis doddle sebab ini entry ber-doddle..

ni adalah orang


p/s: gua tak sabar nak ada manusia yang dipanggil baby.

kbai

UPDATE: GUA DAH LAMA TULIS..LAMA GILA..GUA BARU NAK PUBLISH..DAN INI ADALAH EPISOD PERTAMA DAN TERAKHIR SIRI KELAHIRAN SEORANG MANUSIA NI YE..SEBABNYE GUA TAK INGAT APA YANG GUA NAK SAMPAIKAN DALAM SIRI INI..MAAP

No comments:

Post a Comment