Thursday 21 July 2011

tensyen lah sangat kan?

wohoa peeps...

hekss!!

pernah tak rasa tensyen/tekanan/bla bla bla. gua pernah. yes pernah and selalu terjadi. so nak list la dua tiga sebab musabab yang menjadi penyebab gua tensyen. tapi tahap ketensyenan gua ni tak lah boleh lawan ketensyenan CEO projek juta-juta. gua dulu fail karangan so gua tak reti buat perenggan, gua listkan je sonang.

1. semalam gua lukis doddle, sebabkan gua ni tak berduit, so lukis pun guna mana yang ada jela kan. and seriously susah nak mam*** lukis guna touch pad. gua lukis pakai painttool sai. trial version punya. lukis punya lukis gedebak gedebuk siapla. nak save tak boleh, try lagi nak save, tak buleh lagi. sekali check cisss dah expired la paintool gua. hareemmm betol la.

2. tadi, which is sebelum gua decide nak menaip entry ni. around 2.48am gua pi dapor kononnya nak makan roti milo. letakla milo bebanyak dalam mug sebab nak bawa masuk bilik makan dengan roti. bila nak ambik roti atas meja je, cisss!!! roti dah habis la. demm sekali lagi. sebabkan tanak membazir milo yang dalam mug tu, gua tuangla air sejuk (suhu bilik). beketol-ketol la air milo pekat. gua syak esok gua sembelit la.

3. ulang balik point no.1

4. ulang point no.2

5. ulang baca banyak-banyak sampai ketensyenan gua meresap kedalam jasmani dan rohani lu all.


cartoon yang gua lukis tak boleh save. gua lukis tangan je. cisss


p/s: jangan tensyen-tensyen nanti dapat heart attack

No comments:

Post a Comment