Monday 20 February 2012

kali pertama karaoke

Assalamualaikum peeps!

Geng! gua tak pandai bermukhadimah..sebab, kalau gua dah start tulis mukhadimah, gua akan buat pat perenggan untuk mukadimah tersebut. so gua anggap perenggan pertama ni sebagai mukadimah la ye..ok settel..

gua kan baru ingat password, so harusla gua tengok apa benda yang gua draft pat bulan yang lepas, then gua jumpa "kali pertama karaoke" bila gua open je, tengok kosong..ada tajuk ja..gua decide nak laksanakan lah apa yang gua terpikir nak tulis kat sini pat bulan lepas, tapi malangnya gua dah cuba..ingat ni..gua dah cuba..malangnya gua tak ingat apa yang sepatutnya gua tulis kat enti ni..kui kui kui..

so untuk tak menghampakan lu orang gua nak kasi tau yang first time gua p karaoke adalah................................................................


p/s :gua tak ingat sebenarnya..maapkan gua..=,=

No comments:

Post a Comment