Monday 20 February 2012

Aku kembali yeah yeah!!

Assalamualaikum peeps~

Akhirnya dapat jugak aku bukak blog hitam yang bajet misteri ni.. Sebab lama tak bukak adalah gua terlupa password. sedih kan kisah gua.?

lepas dah boleh open blog hitam manis ni gua baca balik segala benda merepek gua tulis masa cuti pat bulan yang lepas..macam vongong ja segala benda gua merepek. memula enty pon dah merepek. bajet nak jadik misteri..tutup muka segala bagai..last2 habok pon takde..kui kui kui..

kedua pulak, kononnya nak buat komik. time ni semangat nak me-ngomik sangat tinggi ye geng, so jangan salahkan gua berperangai sedemikian..hakktuihh!! lepas paint dah expired, dakwat pen dah habis, gua terus bersara dari bidang lukisan per-katunan..

ketiga, kononnya nak tulis cerpen..ni lagi hakktuihh!!..sampai sekarang gua tak sambung2..dan cerpen tersebut hilang bila gua buat gila formatkan laptop tanpa back-up..

keempat, bajet nak jadi gangster, tapi bila umur meningkat ni rasanya kena kurankan ke-gangster-an la..baju pon dah slow2 ke arah muslimah yang feminin..kui kui kui..doakan gua ye..

kelima, gua ada janji nak story pasal sebab musabab gua create blog baru which is blog huduh ni..tapi gua dah lupa sebab dia..so kira settel la naa..

keenam, gua janji nak story pasal gua berenti kerja..yang ni gua ingat lagi..tapi gua tengah pikir plan lain so postpone dulu la..kalau lu orang nak tau, jemput2 la poke gua kat fesbuk..tu pon kalau kawan gua yang tiga ketul ni nak jadi bizi bodi la..kui kui kui..

oh ya, gua ada blog baru..ya mungkin blog baru gua ni pon akan jadi seperti blog2 gua yang lalu..tapi gua rasa, gua rasa je la ye..gua nak bertekad blog baru gua ni, gua nak story pasal gua kat korea..from A to Z..manalah tau kalau2 gua terkahwin dengan mamat Malaysia kat Korea kan, bulih la makayah gua tau kisah sebaliknya..sebab gua kan pemalu nak story sendiri..kui kui kui..

blog gua yang satu lagi tu pandai2 la lu orang cari sendirik..bak kata lecture inorganic chem gua, "zaman google ni pon awak nak saya suapkan jugak ke?"

sekian dari gua..

p/s:esok nak basuh kawah..=,=

No comments:

Post a Comment