Thursday 21 July 2011

Gua Dan Jadi Pelukis Komik

hoi.

gua sekarang tengah mood cuti. biasala bebudak U sekarang tengah honeymoon patbulan. kalau orang kahwin, 4 bulan honeymoon ni dah boleh mengandung tau dak. jadah apa gua merepek ke mengandung ni. gua kan gangster. gua dah bosan gila. kalau orang kampung gua panggil boring. heh! sejak gua berenti kerja ni, hidup gua kat rumah je la. jadi driver ambik adik2 sekolah. gua syak mak ayah gua nak suruh gua jadik drifter la kot. hek hek hek.

dah dah. tak dak point gua membebel kat sini sampai lupa point asal gua menulis. sat minum milo pekat, nak bagi ingat balik.

tingg!!!

ingat dah, gua rasa gua nak melukis kartun la. ala..gua bukan berdarah seni. gua berdarah merah yang bercap AB+. hek hek hek. ok tak lawak,
sementara gua kat rumah ni, gua nak melukis sebab bilik gua dah macam library awam tapi penuh dengan komik. yeah, gua admit yang gua penggila komikk!!!!! wohoa!!!



untuk permulaan gua uplod mamat ni dulu. nama dia Samad, buleh panggil dia Sam. ni gua letak biodata beliau. kot kot ada awek mata bolat nak adjust dia.

NAMA: Samad bin Ismail Ali
NAMA PANGGILAN: Sam
UMUR: 20 Tahun
HOBI: Menonton telebesyen
MAKANAN KEGEMARAN: Nasi ayam
MINUMAN KEGEMARAN: Teh O ais Limau
CITA-CITA: Memenangi pertandingan jejaka kacak di facebook
EMAIL: sam_kachak@gmail.com
FACEBOOK: sam amat kachak
MOTTO HIDUP: what goes around come around






p/s: gua banyak kali typo. nak tulis "gua" jadi "gau"
p/s: gambar SAM kecik sebab gua lukis atas kertas then scan, gau tak reti nak enlarge.

No comments:

Post a Comment