Tuesday 2 August 2011

bye bye syaitonnirojim

hoi..


eh salah, Assalamualaikum.

kali ni saya nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan. kelebihan-kelebihan Ramadhan pon semua orang dah tau rasanya. dah belambak-lambak orang share kat facebook, blog, etc etc. so tak payahla saya membebel.

eh macam pelikkan bila guna "saya" instead of "gua" yang selalu saya guna. sempena bulan baik ni tatabahasa kena sopan la sikit ye dak? hek hek hek.

lagi nak cerita apa ye? *gedebak gedebuk* tu bunyi gua saya berfikir.
okeh bebeh lets proceed yow, entry kali ni dan seterus-seterusnya akan kurang kartoon dan mungkin projek gua saya nak siapkan komik terpaksa ditunda untuk jangka masa yang tak dapat dikenalpasti perghh ayat skematik.

ni antara sebab musabab yang menjadi penyebab la,
1) gua saya punya painttool dah expired
2) jari dah kaku nak lukis guna photoshop
3)gau gua saya takde tablet sesapa tolong belikan. hek hek hek
4) fokus kepada Ramadhan.

takde bakat mewarna =(

1.14 a.m
nak tidor
kbai

No comments:

Post a Comment